dimecres, 24 d’abril del 2013

Practicum II

Durant el primer quadrimestre d'aquest quart curs he estat realitzant les meves segones pràctiques a una escola del Baix Llobregat. L'experiència ha estat gratificant i m'ha incentivat a la reflexió sobre qüestions d'aprenentatge, d'oportunitats, de respecte, d'inclusió, etc.
Penso que m'han fet madurar i motivar a continuar treballant.
Dins de les pràctiques havia de posar en funcionament una unitat didàctica dissenyada per mi. Vaig pensar en les necessitat pròpies del grup i vaig pensar en la creació i l'elaboració d'un conte per part dels nens. Era una tasca difícil, però com sempre els nens i nenes hem van sorprendre.
Per finalitzar vaig elaborar un vídeo amb el recull de l'experiència. Aquí teniu l'enllaç, encara que si el voleu veure m'haureu de demanar la clau mitjançant un comentari en el qual m'indiqueu el vostre nom i cognom, i el motiu perquè teniu interès en veure'l.